Návrh na menší posilnění zm strany!
Zdravím kolegové,
měl bych menší návrh. S tímto nápadem jsem nepřišel já, ale hned se mi zalíbil. Jeden hráč se ptal, proč portál neudělá na zombie omezení na použití hanibalů a terminátorů. No řekl jsem si, že to taky nechápu a nevím, jestli to tady již někdy nebylo.
Moje představa je, že plno serverů je vždy poloprázdných a jsou třeba 4 zm a už si všichni berou terma. Toto je pro ně nevýhodné, protože je vystřílí a je konec hry, ale většinou si to vezmou, kempí a vypočítávají si, jestli zombie mohou zabít nebo ne. Není to takový ten boj za killem. Jsou chytří chlapci.
Takže bych to udělal takto : Terminátora nebo hanibala si můžete vzít, když je 8 a více zombie a nebo taky, že by jste si je mohli vzít až bude 60% zombie a 40% CT. To zní vcelku rozumně. Samozřejmě se do toho počítají i boti, jinak by si na některých serverech hráči vůbec nezahráli s těmito "classami".
Názory a další nápady se nebojte házet do komentů. A ne nemyslím si, že hra je již vyrovnaná, kdyby to někoho náhodou zajímalo.
měl bych menší návrh. S tímto nápadem jsem nepřišel já, ale hned se mi zalíbil. Jeden hráč se ptal, proč portál neudělá na zombie omezení na použití hanibalů a terminátorů. No řekl jsem si, že to taky nechápu a nevím, jestli to tady již někdy nebylo.
Moje představa je, že plno serverů je vždy poloprázdných a jsou třeba 4 zm a už si všichni berou terma. Toto je pro ně nevýhodné, protože je vystřílí a je konec hry, ale většinou si to vezmou, kempí a vypočítávají si, jestli zombie mohou zabít nebo ne. Není to takový ten boj za killem. Jsou chytří chlapci.

Názory a další nápady se nebojte házet do komentů. A ne nemyslím si, že hra je již vyrovnaná, kdyby to někoho náhodou zajímalo.

Klidně si mě přidejte na steamu. Rád pomůžu, jestli to dokážu.
[CS 1.6 Admin] All ZM/BB *6.1.2015 - 19.4.2015.
[CS 1.6 Admin] All Knife *25.5.2016 - xx.xx.xxxx.
[CS 1.6 Admin] All Servers! *3.6.2016 - xx.xx.xxxx.
Steam : MaxwellCZE
[CS 1.6 Admin] All ZM/BB *6.1.2015 - 19.4.2015.

[CS 1.6 Admin] All Knife *25.5.2016 - xx.xx.xxxx.

[CS 1.6 Admin] All Servers! *3.6.2016 - xx.xx.xxxx.

Steam : MaxwellCZE
-
MaxwellCZE - Profesionál
- Příspěvky: 733
- Registrován: 18 kvě 2014, 19:42
Návrh na menší posilnění zm strany!
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
60% / 40% - za mě jo, je to fér. Kolikrát si to lidi zapnou sotva je hlavní a ostatní nakažení se nehnou z místa.
*32
-
Eco - Pokročilý
- Příspěvky: 63
- Registrován: 23 zář 2013, 17:32
- Bydliště: Napajedla
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Za mě ano, celkem slušný nápad. Kolikrát tam všichni vemou terma a hanibala a pak nadávají, že není nákaza. Za pokus by to stálo.
Pokud budete mít jakýkoli dotaz, kontaktujte mě na steamu : StOrA! a nebo tady do Zpráv. 

-
stora - Amatér
- Příspěvky: 37
- Registrován: 14 úno 2014, 16:56
- Bydliště: Česká Republika
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Zdravím,no není to špatný nápad . Určitě by to nebylo špatné
přece nejsi tak blbý jak se o tobě povídá


zombie veterán
-
YamaL - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 05 čer 2016, 19:47
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
A preco by ctcka mali cakat az kym ich niekto nakazi a potom si niekto zobere terma/hanna = odide zo serveru alebo bude nadavat
a nikto si hru neuzije
Chcelo by to znizit armor hannovi alebo by sa mu nemal regenerovat armor pri kille zm


Chcelo by to znizit armor hannovi alebo by sa mu nemal regenerovat armor pri kille zm
Ex Admin : All Zombie all Jump
Ex pomocnik akademie
Administrator since 4.1.2016
Ex pomocnik akademie
Administrator since 4.1.2016
-
TiberSeptim - Spamerův sluha
- Příspěvky: 944
- Registrován: 12 črc 2015, 20:58
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
A co kdyby Hanybal mel normale 1 k Ap ale s Moto by bral 1k hp ale nepribyval by mu armor? 

-
bajgar - Mistr
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12 pro 2015, 21:13
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Souhlasím... stím návrhem není sím od bajgara 

Welyof : Ked si chce niekto verit nech, ale nech si o tom keca doma v izbicke pod obrazom jeziska a nie mne do ucha v autobuse
Welyof 2k18
Welyof 2k18
-
Mexxis - Mistr
- Příspěvky: 542
- Registrován: 27 srp 2013, 12:06
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
bajgar píše:A co kdyby Hanybal mel normale 1 k Ap ale s Moto by bral 1k hp ale nepribyval by mu armor?
1000 armoru má už teraz 999 jedno ap ti aj tak k ničomu nepomôže....a keď stou motorovkov vieš hrať tak sa nič nemusí zdvíhať...ja by som to nechal všetko ako je...
A Maxwell máš stým pravdu ze keď sú 4 ZM a keď si niekto zobere haniballa alebo terminatora je to pre nich nevýhoda ale tak to už je o tom ako hráč uvažuje!

Spozdravom LuckONE
"Nie je možné poraziť človeka, ktorý sa nikdy nevzdáva." - Babe Ruth.
Ex CS1.6 Admin -> 27.11. 2020 -> 1.8.2024
Ex CSGO Admin -> 19.3. 2022 -> 26.9.2022
Ex CS1.6 Admin -> 27.11. 2020 -> 1.8.2024
Ex CSGO Admin -> 19.3. 2022 -> 26.9.2022
-
LuckONE - Mistr Yoda
- Příspěvky: 2515
- Registrován: 20 čer 2015, 20:58
- Bydliště: Tvrdošín
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Já si myslím, že by to smysl mělo. Hold ubrat jim AP je zbytečné. Ale hold bych to omezil, nemyslím si, že by nadávali. Hráči by si zvykli a bylo by to pro zombie lehčí. Pořád je tady možnost se oživit. Je možnost se oživit i zdarma. Taky jsem uvažoval na omezením jako, že by mohlo být maximálně 5 hanibalů + terminátorů. Takže by hráči byli nuceni brát i terma místo hanibala a naopak. Ale toto se mi nejevilo jako rozumný nápad. Proti tomuto by více lidí útočilo.
Klidně si mě přidejte na steamu. Rád pomůžu, jestli to dokážu.
[CS 1.6 Admin] All ZM/BB *6.1.2015 - 19.4.2015.
[CS 1.6 Admin] All Knife *25.5.2016 - xx.xx.xxxx.
[CS 1.6 Admin] All Servers! *3.6.2016 - xx.xx.xxxx.
Steam : MaxwellCZE
[CS 1.6 Admin] All ZM/BB *6.1.2015 - 19.4.2015.

[CS 1.6 Admin] All Knife *25.5.2016 - xx.xx.xxxx.

[CS 1.6 Admin] All Servers! *3.6.2016 - xx.xx.xxxx.

Steam : MaxwellCZE
-
MaxwellCZE - Profesionál
- Příspěvky: 733
- Registrován: 18 kvě 2014, 19:42
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Súhlas, ale možno by som dal že by sa ta hranica nejak posúvala v závislostí od hráčov. 

-
Misicu - Profesionál
- Příspěvky: 667
- Registrován: 21 říj 2016, 22:26
- Bydliště: Slovensko
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Misicu píše:Súhlas, ale možno by som dal že by sa ta hranica nejak posúvala v závislostí od hráčov.
Proto jsem psal, že 60% / 40%



*32
-
Eco - Pokročilý
- Příspěvky: 63
- Registrován: 23 zář 2013, 17:32
- Bydliště: Napajedla
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Na zm hrám každý deň a viem že nejáke obmedzenie terminatorov alebo hanibalov nicomu nepomôže. Skôr je problém v bonusoch ktoré si hráči kupujú za sp. 2 hráči si na serveri nahraju sp dajú si full dmg kúpia laser a nemá proti ním šancu ani first. Ak by sa malo niečo menit, pridať alebo odobrať tak by som navrhoval tieto varianty:
1; obmedziť počet získaných spiritov za zabitie ct na 1 namiesto 2. alebo úplne zrušit zisk spiritov za zabitie ct. Spirity by padali náhodne zo zm.
2; znížiť hodnotu dmg ktoré sa dá kúpiť za sp.
3; Pridať firstovi životy ( jedna z vecí která by hodne pomohla)
4; tak ako ct príde na konci kola o terminatora tak by som mu vzal vsetko.
5; Obmedzit maximalny pocet termov a hanibalov na kolo 5 a 5
6; zrušiť možnost opakovane si menit terma a hanibala napr. Hráč je term vezmu mu vsetko Ap tak si da hanibala. Vezmu mu ap na hanibalovi zasa si da terma..
1; obmedziť počet získaných spiritov za zabitie ct na 1 namiesto 2. alebo úplne zrušit zisk spiritov za zabitie ct. Spirity by padali náhodne zo zm.
2; znížiť hodnotu dmg ktoré sa dá kúpiť za sp.
3; Pridať firstovi životy ( jedna z vecí která by hodne pomohla)
4; tak ako ct príde na konci kola o terminatora tak by som mu vzal vsetko.
5; Obmedzit maximalny pocet termov a hanibalov na kolo 5 a 5
6; zrušiť možnost opakovane si menit terma a hanibala napr. Hráč je term vezmu mu vsetko Ap tak si da hanibala. Vezmu mu ap na hanibalovi zasa si da terma..
/´¯/)...........(\¯`\
/....//.............\\....\
/....//................\\....\
/´¯/..../´¯\.........../¯`\....\¯`\
/./.../..../..../.|_...._|.\....\....\...\.\
(.(....(....(..../.)..)..(..(.\....)....)....).)
/....//.............\\....\
/....//................\\....\
/´¯/..../´¯\.........../¯`\....\¯`\
/./.../..../..../.|_...._|.\....\....\...\.\
(.(....(....(..../.)..)..(..(.\....)....)....).)
-
GeracikxD - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 23 led 2013, 18:53
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
1 - Pridať firstovi životy ( jedna z vecí která by hodne pomohla)
2 - Obmedzit maximalny pocet termov a hanibalov na kolo 5 a 5
Úrčite souhlasím s těmito dvěma body, myslím, že zatím nejužitečnější věc která zde zazněla.


Máš nějaký problém? Neváhej a napiš mi, rád poradím.
-
Jitrocelnik - Zkušený
- Příspěvky: 208
- Registrován: 20 zář 2016, 18:54
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
GeracikxD píše:Na zm hrám každý deň a viem že nejáke obmedzenie terminatorov alebo hanibalov nicomu nepomôže. Skôr je problém v bonusoch ktoré si hráči kupujú za sp. 2 hráči si na serveri nahraju sp dajú si full dmg kúpia laser a nemá proti ním šancu ani first. Ak by sa malo niečo menit, pridať alebo odobrať tak by som navrhoval tieto varianty:
1; obmedziť počet získaných spiritov za zabitie ct na 1 namiesto 2. alebo úplne zrušit zisk spiritov za zabitie ct. Spirity by padali náhodne zo zm.
2; znížiť hodnotu dmg ktoré sa dá kúpiť za sp.
3; Pridať firstovi životy ( jedna z vecí která by hodne pomohla)
4; tak ako ct príde na konci kola o terminatora tak by som mu vzal vsetko.
5; Obmedzit maximalny pocet termov a hanibalov na kolo 5 a 5
6; zrušiť možnost opakovane si menit terma a hanibala napr. Hráč je term vezmu mu vsetko Ap tak si da hanibala. Vezmu mu ap na hanibalovi zasa si da terma..
Súhlas, ale HL-čkám by som nepridával HP, lebo keď už sú nejaký vip-evip tak si dokážu dokúpiť +1000hp a ako kukám po serveroch, HL majú vo zvyku sa schovávať a čakať kým niekto kúpi toho terma...



-
Misicu - Profesionál
- Příspěvky: 667
- Registrován: 21 říj 2016, 22:26
- Bydliště: Slovensko
Re: Návrh na menší posilnění zm strany!
Mam par navrhov, ktore by mohli hru CTckam stazit.
Najprv by som rad podakoval Lutherovi, bez neho by nebolo tolko skvelych map.
Suhlasim s Dwandym, hra je zatial najvyrovnanejsia v historii.
K tym navrhom.
1. Kluc uvidi len ten hrac, ktory zabije zombie, z ktoreho kluc vypadne. Nebudu sa kradnut kluce, stazi to pristup k vylepsovaniu vlastnosti CT.
2. Resist nebude spomalovany, ked do neho budu strielat CTcka. Zlepsi to pristup do kempov. Resist nadobudne lepsiu hratelnost. MOZNO
3. Siet. Za 100 bodov by mohol zombie hodit na zem siet, ktora spomali CTcka. Hraci budu mat stazene manevrovacie schopnosti pocas celeho kola. Siet by mohla mat velkost 3x3 policka. Kazdy zm by mohol hodit len jednu siet pocas kola.
4. Ultimate infection. Za 200 bodov by jeden hrac mohol aktivovat tuto schopnost, ktora vsetkych zombies na mape teleportne k zombiekovi, ktory danu schopnost aktivoval. Vyuzitelnost vidim v situaciach, ked je v kempe vela CT a neda sa k nim dostat. Vznikne tym vacsia sanca nakazenia kempu. Tu asi treba zobrat do uvahy aj to, ze to mozu hraci zneuzivat. Preto by to bolo mozne pouzit len pri niektorych situaciach, ktore by hra identifikovala a umoznila hracovi danu schopnost pouzit. Podobne ako inf, raz pouzijes, uz to nebude mozne v kole pouzit.
Najprv by som rad podakoval Lutherovi, bez neho by nebolo tolko skvelych map.
Suhlasim s Dwandym, hra je zatial najvyrovnanejsia v historii.
K tym navrhom.
1. Kluc uvidi len ten hrac, ktory zabije zombie, z ktoreho kluc vypadne. Nebudu sa kradnut kluce, stazi to pristup k vylepsovaniu vlastnosti CT.
2. Resist nebude spomalovany, ked do neho budu strielat CTcka. Zlepsi to pristup do kempov. Resist nadobudne lepsiu hratelnost. MOZNO
3. Siet. Za 100 bodov by mohol zombie hodit na zem siet, ktora spomali CTcka. Hraci budu mat stazene manevrovacie schopnosti pocas celeho kola. Siet by mohla mat velkost 3x3 policka. Kazdy zm by mohol hodit len jednu siet pocas kola.
4. Ultimate infection. Za 200 bodov by jeden hrac mohol aktivovat tuto schopnost, ktora vsetkych zombies na mape teleportne k zombiekovi, ktory danu schopnost aktivoval. Vyuzitelnost vidim v situaciach, ked je v kempe vela CT a neda sa k nim dostat. Vznikne tym vacsia sanca nakazenia kempu. Tu asi treba zobrat do uvahy aj to, ze to mozu hraci zneuzivat. Preto by to bolo mozne pouzit len pri niektorych situaciach, ktore by hra identifikovala a umoznila hracovi danu schopnost pouzit. Podobne ako inf, raz pouzijes, uz to nebude mozne v kole pouzit.
-
keron - Zkušený
- Příspěvky: 122
- Registrován: 14 srp 2013, 16:33
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků