Vše ohledně kategorie serverů: Zombie Servery

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod Bulbasaur » 28 črc 2013, 18:49

Jaj ... tak ja som to mal asi len 6-7 killov a dal som 1000 dmg veď zm utekali predomnou, a 100% dmg mi naskočil asi za 2 sekundy ako som višiel z kempu ale ok :D
Uživatelský avatar
Bulbasaur
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 206
Registrován: 04 úno 2013, 18:21
Bydliště: Ananas

Re: Zombie Servers Update

od Rumcajz » 28 črc 2013, 18:49

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: Ananas

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod Dwandy » 28 črc 2013, 19:23 VIP

Bulbasaur píše:Jaj ... tak ja som to mal asi len 6-7 killov a dal som 1000 dmg veď zm utekali predomnou, a 100% dmg mi naskočil asi za 2 sekundy ako som višiel z kempu ale ok :D

no dyt on naskočí když budeš běhat je tam napsané: "běhej a budeš mít DMG" ne? :D :D ale objevil jsi ameriku jinak :lol:
Uživatelský avatar
Dwandy
Vedení Gamesites.cz
Vedení Gamesites.cz
 
Příspěvky: 2259
Registrován: 14 led 2013, 18:44

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod BillRussell » 28 črc 2013, 19:28

Aspoň že je gravity human opravený, někdy to fungovalo normálně, někdy se bugnul padák a pak nešlo pořádně ani skočit :D
kironet: pro nekoho jo :D
„Do not speak—unless it improves on silence“
Pište rovnou k věci, na dotazy typu "jsi tu?" neodpovídám.

Easy to dream a dream, though it's harder to live it.
Uživatelský avatar
BillRussell
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 131
Registrován: 23 led 2013, 15:59

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod Luther » 28 črc 2013, 19:49

Dwandy píše:
Bulbasaur píše:Jaj ... tak ja som to mal asi len 6-7 killov a dal som 1000 dmg veď zm utekali predomnou, a 100% dmg mi naskočil asi za 2 sekundy ako som višiel z kempu ale ok :D

no dyt on naskočí když budeš běhat je tam napsané: "běhej a budeš mít DMG" ne? :D :D ale objevil jsi ameriku jinak :lol:

Ale stejně je ta POWER DAMAGE zabugovaná. Třeba dnes jsem byl LH (last human) a měl PD (power damage) a sotva jsem dal pár killů hned zase zmizela a objevila se opět až po pár sekundách. ;) A to jsem furt byl v pohybu. :D

Jinak je problém s odseknutím. Všichni si myslí, že je to odsekne jakmile se dostanou do txt (i v popisu Odseknutí to je) ale tam to vůbec nefunguje. :D Funguje jen když jsme v txt aspoň dva a já toho druhého zneužiju tím, že si do něho stoupnu a teprve pak dám odseknutí. :D
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod KiNdErMaN » 28 črc 2013, 20:15

Urgentne by to chtelo opravit Divaka pro adminy. 1) Predevsim z hlediska, kdyz je na serveru cheater a ja potrebuju natocit demo jako dukaz, aniz bych se musel do spectu premistit pres AMX, ktere vypisuje hlasku o presunu do chatu. 2) Kvuli texturarum a jejich naslednemu reseni.

Jinak k Lutherovemu postu->neslo by nejakym zpusobem oznacit mista v mapach, kde by divak slouzil pro transport/teleport/presun? Tim myslim, ze by se vyznacily mista mimo mapu (txt) a jak by tam hrac pouzil Unstuck/odesknuti, tak by ho to spawnulo na spawnu.
Obrázek
KiNdErMaN
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 71
Registrován: 24 led 2013, 15:18

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod Luther » 28 črc 2013, 21:17

KiNdErMaN píše:Jinak k Lutherovemu postu->neslo by nejakym zpusobem oznacit mista v mapach, kde by divak slouzil pro transport/teleport/presun? Tim myslim, ze by se vyznacily mista mimo mapu (txt) a jak by tam hrac pouzil Unstuck/odesknuti, tak by ho to spawnulo na spawnu.

Je možné udělat v textuře jakýsi teleport na spawn ale tak jak to myslíš ty (s využitím odseknutí), tak to nevím. A ne na všech mapách to asi lze ;) Například na mapě zm_cpl_mill_kamp, kde je největší pravděpodobnost, že se člověk dostane do tzv. textury. Tam pak vlastně hráč chodí po skyboxu a tam by to šlo ale je to velký zásah do originální mapy + je problém s tím, že pokud člověk nemá .rmf té mapy (spolu s WAD - texturami) je prakticky nemožné mapu upravit/opravit. ;) Ale možná tu teď píšu blbosti, protože stále nejsem expert v mapování. :D
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod slovakia » 28 črc 2013, 22:18

Ahoj chcel by som vediet či ten update bude aj na Zombie Darkness .
slovakia
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 6
Registrován: 28 črc 2013, 22:16

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod GETMEDOWN » 29 črc 2013, 08:02 VIP

Ešte by som spravil zopár úprav ak sa dá:
1, Vždy keď je nová mapa alebo keď sa pripojím na server tak sa mi v nastaveniach upravý zvuk (zosilní sa) a nie nerobí to len mne :D
2, Ked si kupim motorovú pilu a potom terminátora tak mi motor zmizne
3, Pridal by som hlavnému zm aspoň ďalších 1000 HP, lebo na mapách ako sú zm_army_tn_beta3 hneď po zrodeni ho zabijú tí majstri so SpecialGunmi
- Teda toto platí aspoň pre server Zombie Blood #1
Obrázek
Uživatelský avatar
GETMEDOWN
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 92
Registrován: 23 čer 2013, 19:49
Bydliště: Trenčín

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod MONSTERkill » 29 črc 2013, 08:39

Treba čítať kúsok a to hp v žiadnom prípade neupravovať "Dynamické HP u First Zombie podle počtu živých lidí (každý first má stejný počet HP bez ohledu na Typ zombie)" Dwandy jediné o čo ťa prosím je aby si spravil to že pri napr. počte 4 termovia a 3 hanibali sa zrodí nemesis treba o tom fakt porozmýšlať a nebolo by to na škodu.
CTF admin,GG admin

GG CUP 1 miesto
Uživatelský avatar
MONSTERkill
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 129
Registrován: 08 čer 2013, 13:49

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod kironet » 29 črc 2013, 10:03

MONSTERkill píše:Treba čítať kúsok a to hp v žiadnom prípade neupravovať "Dynamické HP u First Zombie podle počtu živých lidí (každý first má stejný počet HP bez ohledu na Typ zombie)" Dwandy jediné o čo ťa prosím je aby si spravil to že pri napr. počte 4 termovia a 3 hanibali sa zrodí nemesis treba o tom fakt porozmýšlať a nebolo by to na škodu.


Staci jen vratit ten mod co byl na starem ZM ( Myslim ty nemesise pri velkem poctu termu / hani) 25termu a 5 ZM je fakt hezke jak je vse zelene a vsude litaj kosti, ale neda se hrat :D
Obrázek
Pořiď si mac www.appletrh.cz, inzeruj starý na www.ebiso.cz
Uživatelský avatar
kironet
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 185
Registrován: 31 bře 2013, 12:43

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod DaRkKiLlErUs » 29 črc 2013, 10:15

Luther píše:
KiNdErMaN píše:Jinak k Lutherovemu postu->neslo by nejakym zpusobem oznacit mista v mapach, kde by divak slouzil pro transport/teleport/presun? Tim myslim, ze by se vyznacily mista mimo mapu (txt) a jak by tam hrac pouzil Unstuck/odesknuti, tak by ho to spawnulo na spawnu.

Je možné udělat v textuře jakýsi teleport na spawn ale tak jak to myslíš ty (s využitím odseknutí), tak to nevím. A ne na všech mapách to asi lze ;) Například na mapě zm_cpl_mill_kamp, kde je největší pravděpodobnost, že se člověk dostane do tzv. textury. Tam pak vlastně hráč chodí po skyboxu a tam by to šlo ale je to velký zásah do originální mapy + je problém s tím, že pokud člověk nemá .rmf té mapy (spolu s WAD - texturami) je prakticky nemožné mapu upravit/opravit. ;) Ale možná tu teď píšu blbosti, protože stále nejsem expert v mapování. :D


Luther :D mas pravdu .rmf alebo .mAp +.wad je zaklad :D ale ja som sa uz na rmf od mapy Cpl pozeral xD a ver mi ze keby so videl ako je to tam vsetko rozsekane na malinke brushe xD ani by sa ti to upravovat nechcelo xD
Obrázek
Uživatelský avatar
DaRkKiLlErUs
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 20
Registrován: 29 led 2013, 18:14
Bydliště: Poprad, Prešovský Kraj, Slovensko

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod Luther » 29 črc 2013, 12:38

DaRkKiLlErUs píše:Luther :D mas pravdu .rmf alebo .mAp +.wad je zaklad :D ale ja som sa uz na rmf od mapy Cpl pozeral xD a ver mi ze keby so videl ako je to tam vsetko rozsekane na malinke brushe xD ani by sa ti to upravovat nechcelo xD

Jj sotva jsem postnul svůj příspěvek hned jsem se na to koukal a nestačil jsem se divit kolik je tam brushů přes sebe a jak jsou malé. :D Asi se to špatně dekompilovalo a nebo je ta mapa skutečně tak odporně dělaná. :D Ale vzhledem k tomu, že na této mapě hráči trpí na txt, bych ji ze serveru odstanil. Co na tom, že je oblíbená, aspoň si oblíbí jiné mapy (třeba zm_trainsanity :D ).
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod Niggas » 29 črc 2013, 12:55

Momentálne je na zm txt najmenší problém. Už ani z daleka tam CT niesú tak často a v takom počte ako kedysi. A pravdu povedat, to že na mill camp to niekedy kopne do txt je malá cena zato, keby sa mapa odstránila : )
Generálny tajomník zombie.

http://www.youtube.com/watch?v=buVta82W5p4
Uživatelský avatar
Niggas
CS 1.6 HLSA
CS 1.6 HLSA
 
Příspěvky: 970
Registrován: 23 led 2013, 14:58

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod Dwandy » 29 črc 2013, 12:59 VIP

Luther píše:
Dwandy píše:
Bulbasaur píše:Jaj ... tak ja som to mal asi len 6-7 killov a dal som 1000 dmg veď zm utekali predomnou, a 100% dmg mi naskočil asi za 2 sekundy ako som višiel z kempu ale ok :D

no dyt on naskočí když budeš běhat je tam napsané: "běhej a budeš mít DMG" ne? :D :D ale objevil jsi ameriku jinak :lol:

Ale stejně je ta POWER DAMAGE zabugovaná. Třeba dnes jsem byl LH (last human) a měl PD (power damage) a sotva jsem dal pár killů hned zase zmizela a objevila se opět až po pár sekundách. ;) A to jsem furt byl v pohybu. :D

Jinak je problém s odseknutím. Všichni si myslí, že je to odsekne jakmile se dostanou do txt (i v popisu Odseknutí to je) ale tam to vůbec nefunguje. :D Funguje jen když jsme v txt aspoň dva a já toho druhého zneužiju tím, že si do něho stoupnu a teprve pak dám odseknutí. :D

není zabugovaná ... funguje přesně, jen nesmíš ani na sekundu snížit rychlost k nějaké hranici, pak zase trvá až 2 sec než to naskočí
Uživatelský avatar
Dwandy
Vedení Gamesites.cz
Vedení Gamesites.cz
 
Příspěvky: 2259
Registrován: 14 led 2013, 18:44

Re: Zombie Servers Update

Příspěvekod Luther » 29 črc 2013, 13:40

Dwandy píše:
Luther píše:Ale stejně je ta POWER DAMAGE zabugovaná. Třeba dnes jsem byl LH (last human) a měl PD (power damage) a sotva jsem dal pár killů hned zase zmizela a objevila se opět až po pár sekundách. ;) A to jsem furt byl v pohybu. :D

není zabugovaná ... funguje přesně, jen nesmíš ani na sekundu snížit rychlost k nějaké hranici, pak zase trvá až 2 sec než to naskočí

To abych držel jen W a ignoroval klávesu A i D a nedej bože S na změnu směru. :D Ale OK aspoň jsem zas chytřejší ohledně andrenalinu. :)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

PředchozíDalší

Zpět na Zombie Servery

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků